Dagen

Vaknade vid halv 11, gud vad skönt det var att sova ut riktigt riktigt mycket! Men jag gick inte upp ur sängen förrän vid 2, haha. Jag var helt trött ifrån gårdagen. Var på fest, som inte händer ofta, och vi dansade i alla fall till klockan ett. Sen kände vi oss för att dra oss tillbaka och åka hem, jag som har varit förkyld hela veckan och legat sjuk och varit hemma var extra trött när jag hade dansat så himla hårt igår haha. Så jag har träningsvärk i mina vader av allt dansande, alltså hur är det ens möjligt? Det var i alla fall en riktigt lyckad kväll och det var så kul + att alla mina tjejkompisar var med och några killkompisar så det var ju så kul! 
 
Idag är dock en seg dag, och nej jag är absolut inte bakfull, utan jag var helt nykter igår och jag tror att det är den roligaste festen jag någonsin varit på faktiskt! Men idag är jag i alla fall trött, nu ikväll så var vi över en sväng i alla fall till mina kusiner och firade min moster och sen åkte vi hem några timmar senare och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra i alla fall, blir nog att sätta på en film eller något. Hoppas ni har haft en bra söndag! För mig är det ju lov nu så det är skönt, för er som börjar skolan imorgon, lycka till :) 
 
Bild från 2013, tror jag :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0