Mystisdag

Hej! Efter mycket tjat från Karro så kan jag väl blogga nu då. Det har inte hänt någonting på två dagar utan jag har tagit hand om hästarna mycket eftersom att jag är hästvakt, och dessutom har de en pool som vi badade igår, Karro & Elin badade där idag. Men idag fick unghästen vila och b-ponnyn fick gå ett lite markarbetepass och det gick bra! Nu sitter vi och tittar på Les Misérables och mitt utryck skiftar från tårar i ögonen och sitta och storgapa, den här filmen tog mig med storm från första scen och jag har alltid älskat Les Misérables musikalen, aldrig sett den, men mamma och pappa har sett den i London och haft en film från musikalen så jag har sett den flera gånger och fastnade så otroligt för musiken, så jag älskar den här filmen och Anne Hathaway tog mig med storm, vilken skådespelare. Nej, nu ska jag fortsätta se och sen ska vi köpa godis och sånt, puss! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0