Skönt att landa hemma

Hej! 


Ligger just nu i min säng och vilar. Det var en lång dag igår. Vi vaknade vid 9, åt hotellfrulle sen in på rummet igen för att packa och checka ut. Därefter hade vi tid att döda fram till 19.30 för då gick transferbussen. Så vi lägger oss i solen i 4 h innan vi inte pallar med. Det blåste mycket igår och det var röd flagg på grund av vågor så man fick inte bada och poolen var ju - som vanligt - ockuperad av barn. Sen tog vi take away mat, satte oss i lobbyn och jag slumrade faktiskt i någon timme. Gick ner till offentliga duschar för att duscha av all sand, hatar det. Sen till slut kom den och vi åkte i 1,5 h till Palma flygplats. Planet gick 23.00. Gick bra att flyga men kunde ej sova så jag bara lyssnade på musik. Framme vid 3 på Arlanda, fick bagaget tidigt. Åkte buss till bilen och åkte hem medan solen gick upp. Hemma i min säng 05 inatt och kunde inte sova haha. Till slut slumrade jag och vaknade vid 9 - klarvaken. Så jag använde den energin till att direkt packa upp resväskorna och börja tvätta, det känns urskönt att ha det gjort. Nu har jag inget annat måste idag. Kanske kommer på något ändå till slut men annars ska jag bara vila. Var som sagt en lång dag igår med mycket resande så man är lagom trött idag. 

Imorgon börjar det på riktigt, EM. Första lagtävlan i dressyren och jag ska sitta bänkad framför tv'n med karro. Ska bli otroligt roligt att se alla ekipage även om kanske dem allra bästa rider på onsdag. Så mysigt att dela den upplevelsen med någon som brinner för dressyr lika mycket som mig. Det blir många diskussioner fram och tillbaka, det kan jag lova. Kan också lova att när svenskarna rider då håller man andan. Ja, till och med i dressyr gör vi det ;)

Ha en underbart solig dag idag! Tänkte först om jag skulle ut och sola men känner att jag har fått en rejäl dos av det och känner sug att bara vara inne, vampyren som man egentligen är. Behöver komma tillbaka i mitt bleka skal, känner inte igen mig själv... skämt åtsido. Puss 

Mood

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMISH

aw så go hund, ser mysigt ut =)

kram

Svar: Hon är väldigt go! tack 😍 kram
Frida Edvinsson

2017-08-21 @ 19:17:38
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: veckomagasinet anne von porat

Gud sådan söt hund

Svar: Ja hon är en pärla! Tack 😃
Frida Edvinsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0