Hemfärd

Godmorgon! 


Vårat flyg ikväll går klockan 23. Vilket betyder att vi nästan har en hel soldag kvar. Vi ska bara sola in i det sista och sen spendera kvällen och halva natten på resande fot. Jag hatar att flyga, är rädd för att flyga så det är någonting som jag alltid är nervös över. När planet väl sätter hjulen på marken så är allt lugnt. Men det går nog bra ändå! Får passa på att sova lite för att orka köra hem sen mitt i natten. 

Ville också bara säga att jag bloggar för att jag har lust med det och tycker det är roligt. Mest för min egna del för jag kan tänka mig att i framtiden när jag väl köper min häst kan det vara roligt att ha hela våran resa nedskrivet. Fram tills att jag köper häst är bloggen ganska opersonlig och tråkig. För jag vill blogga om hästar och det är en hästblogg, eller ska i alla fall bli en hästblogg. Just nu så kommer det vara en blogg som inte några vill kolla in på haha. Men jag har ett väldigt ointressant liv annars så det kommer några 'vägen till-inlägg' men annars kör jag på när jag har hästen i stallet ❤️  hang in there som jag försöker göra, det kommer nog vara värt väntan 😃


Hittade en fin och mysig bild på min finaste lilla gullegris. Saknar honom såååå mycket men förhoppningsvis så kan jag pussa på honom i veckan och hoppas att kanske till och med rida honom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0