Den gången skrattade vi enormt

Jag måste bara berätta ett minne jag och Karro delar som vi tycker är så himla roligt, det var en gång när vi var så muppiga att vi inte kunde sluta skratta. För kanske 2 månader sedan så var jag och Karro hemma hos Karro och hade filmmys. Vi tittade på massa filmer och vi somnade klockan 05 tror jag, och jag skulle upp 08. Vi såg bland annat Black beauty och andra sorliga hästfilmer (ja, vi båda satt och nästan storbölade åt filmerna). Men vi såg också The proposal som är en riktig favorit. När vi hade sett klart filmen så kom vi till alla bonusmaterial och jag tror jag tryckte på något som var att skådespelarna kommenterade genom hela filmen. Jag sa något liknande "alltså alltid när de kommenterar en film så säger dom 'this scene was so fun to shoot because i bla bla bla'" och Karro svarade också på engelska något som de brukar säga när de kommenterar filmer. 
 
1 timme senare så kom vi på oss själva att vi har snackat engelska i över en timme bara, verkligen inte ens ett ord svenska. Allting började med att vi sa på engelska en hel drös av vad skådespelarna säger om scener och det utvecklades till att vi satt och jag blev Sandra bullock och Karro blev Ryan Reynolds. Då satt vi alltså i en hel timme och låtsades vara de här skådespelarna och låtsades att vi var på en intervju, hahaha, och avslöjade enorma hemligheter om varandra och vi hade en publik där tv'n var så vi låtsades prata med den som intervjuade och publiken samt varandra. Vi satt och hade den här intervjuen i över en timme och vi tänkte inte på det och inget var planerat. Så vi satt där helt spontant och improviserade på engelska vad de skulle sagt om varandra. Alltså efteråt när någon av oss sa "alltså vänta, vad gör vi? har vi suttit så här i en timme?". Då släppte allt och vi börjar asgarva. Vi gör det än idag om det. Alltså visst är vi allt muppiga? Hoppas ni fattade det jag skrev haha!
 
Kommentarer
Postat av: Elina

Alltså ni verkar vara så roliga xD garva högt när jah läste de här xD

Svar: Haha! Ja vi kan vara så muppiga och töntiga 😂
Frida Edvinsson

2014-02-17 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0