.November senast

Hallå! Just nu har jag pendlat lite mellan att snyta mig i näsduken och fixat lite i designen, jag har noll inspiration i designen så den fick bli väldigt simpel som vanligt. I alla fall, det var väldigt längesen sen sist, november. A lot has happened. För det första, nytt år och Julafton, vilka kanonhögdagar det var. Firade Jul hemma hos oss med släkten och fick väldigt bra julklappar som parfymer, pengar, underställ och olika saker. Och nyår firades med mina bästa tjejkompisar vilket var kul! 
 
Sen har jag tävlat 5 gånger sedan sist tror jag, 1 hoppning och 4 dressyr. Jag har vunnit alla dressyrtävlingarna och blev dessutom klubbmästare i söndags vilket är så kul. 2 av de tävlingarna har jag till och med haft bäst resultat på hela dagen bland alla vilket har varit väldigt mycket chock. Men gud vilken säsong om man säger så! 3 gånger blev det Prado och han kunde inte ha varit bättre och finare! Sen så blev han kortvarigt halt under omgång 2 så då fick jag ta Magic, trots att jag inte hade ridit ponnyn på flera år så vann jag ändå, vilket också var helt sjukt! Sen har vi dock bara tävlat en hopptävling för både jag och hästen har varit sjuka under 2 omgångar. Men då kom vi felfritt så han kunde inte ha gått bättre! I vår så ska jag och Prado med vårat andra lag åka och tävla div. 3 i dressyr vilket jag är supertaggad på! 
 
Skolan har dock gått så jävla segt och jag är redan nu när sportlovet närmar sig, skittrött på skolan. Jag har sämre flyt än någonsin och har haft världens otur vad det gäller att vara sjuk så har missat en del också som jag har att ta igen, vilket suger. Men sånt är väl livet, i guess.. 
 
Ni kan nu räkna med mer uppdatering då jag är lite taggad på att börja, puss och kram! :D
i want this forever
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0