Årsmöte och festligheter

Hej gullungar! Det blev ingen uppdatering igår haha, vi hade så kul att klockan hoppade från halv 7 till halv 11. Jag trodde klockan var ungefär 9 och så ser jag att den är halv 11, oj vad iden flög. Men gud vad kul vi hade. Jag och Ebba gick och la oss vid 01 och sov ungefär till 10, jätteskönt. Och nu är det lov vilket är så himla skönt! Idag eller imorgon hade jag tänkt att svara på frågestunden nu när jag har fått in ganska mycket frågor, så se till att fråga något om ni inte har gjort det eller behöver fråga något mer, alla frågor är välkomna. 
 
Idag ser planen ut som så att jag ska dra en sväng till mamma och försöka få med mig lite kläder tills ikväll då jag ska dra iväg på lite festligheter och sen idag klockan 15 är det US årsmöte, så alla ni som läser från ERK under 26 år är välkomna! :) Det ska bli kul, dock så är mina US år över, valde att gå ur det här året faktiskt. Dels på grund av att tiden inte riktigt räcker till för mig som har det ganska hektiskt i gymnasiet men dock så tänker jag vara med och hjälpa till på alla aktiviteter och alla i US's kan fortfarande räkna med mig på allting, alla kalas och alla aktiviteter och till och med att köra till Globen i år, jajamen. Men jag kommer sakna det sjukt mycket, det har varit kul att få vara del att planera och hålla på med ungdomar, man växer lite som en människa! Ni får ha en asbra lördag, puss! :D
 
Jadu, sommaren kommer snart
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0