Mulet och kallt

Godmorgon, eller ja. Är det morgon? Näe, kanske inte. Men för mig är det som hade sovmorgon idag! Så skönt. Så veckan har faktiskt varit jobbigt för har haft mycket saker att göra klart. Imorgon så har jag ett sociologi prov och idag har vi inlämning på en litteratur analys på engelskan, skit tråkigt. Har bara skrivit en rubrik, väldigt väl inplanerat... I alla fall fick jag rida ridskolans nya 5-åring igår vilket var kul eftersom att jag saknar att rida nya och fräscha unghästar. Red ju dock Prado när han var 4 år men detta var kul. Dock ganska jobbigt då ponnyn inte hade så mycket framåtbjudning vilket är lite A & O. Men det blev bättre till slut.

Idag ska jag bara plugga tills imorgon och sen rida också, då är det på Prado i alla fall vilket ska bli kul. I helgen händer det ingenting så jag ska ta tag i alla missade mattetal så att jag ligger bra till tills provet. Jaja, ska fortsätta med denna tråkiga litteraturanalysen så hörs vi, wish me luck! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0