SOMMARLOV

Fatta känslan! Är så sjuuukt glad på att det är sommarlov nu, såååå skönt. Det ska firas med klassfest ikväll och sen vara hos kompisasr och fira på Donken, hehe.. Men ärligt så ska jag ha världens mysigaste sommar all time, sommaren 2013 vill jag minnas och säga 2014: Den här sommaren ka vara lika bra som 2013. Dock kommer den inte bli det eftersom att jag fyller 18 år 2014. Men så himla härligt, ikväll och ALLA dagar på det här sommaren ska jag ha kul och njuuuta av ledigheten, JAG ÄR SÅ TAGGAD NU KÖR VIIIIIIIIIIII!!!
 
HOPPAS VI ÅKER TILL LONDON IGEN!
 
Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

najs att du är vild i sängen!!! när kör vi?

2013-06-12 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0