Saturday

Hello. Idag mår jag bättre och jag är väldigt hungrig vilket är bra! Men jag hoppas att Elin kan komma hem snart så vi kan dra till stan för jag vill köpa lite kläder och så, är så sugen på ett par vita jeans och även någon klänning och så, så himla nice. Bytte bort min stalltjänst eftersom att jag aldrig skulle ha orkat jobba, nu kanske ni tänker, men vafan hon ska ju till stan. Men det är ju inte lika krävande, eftersom att jag inte helt har kommit igång än så var det bättre att jag inte tog den för att det är för jobbigt. Sen ikväll ska jag träffa mina kompisar, så en nice lördag helt enkelt, om inte min syster tänker åka till stan med mig så får hon fan göra det imorgon! haha
 
Btw, hon var ju i Stockholm igår och jag var hemma och tyckte synd om mig själv så världens bästa syster hade köpt med ett skal och ett linne till mig, världens bästa! Och jag älskar skalet, vill aldrig ta av det för det är så faaaab! Okeeeey, ha en bra lördag! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0