Lycka

Asså herregud, hej först och främst :) måste bara säga en sak att jag är så himla glad idag, även om jag har mina bekymmer, mycket som har hänt som är jobbigt så är jag bara glad; 2 dagar kvar i skolan, har världens bästa kompisar, klarade mitt historiaomprov vilket jag inte trodde, inget plugg idag, har sprungit 5 km, har hittat världens bästa låt som inte finns på spotify och livet är bra och jag älskar det! Sommarlovet är nära nu gubbar!

Så jag ska sätta mig med en film eller vad som helst och bara njuta, har ett prov kvar i skolan som jag ska börja plugga på imorgon och sen ska jag jobba och grejor. Jag bara fortsätter att förvåna mig själv: t.ex. Att klara historiaprovet idag som jag aldrig trodde ärligt talat, sprungit 5 km och åkte rullskridskor häromdagen och bara känner att ingen kan stoppa mig hehe, men ja. Jag är glad och jag är taggad på sommaren!!!! Nu ska jag fortsätta mysa med min lillasyster. Så pussssaaaa! Btw kika hennes nya blogg http://elinedvinsson.webblogg.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0