En dag kvar

Hej! Sorry att jag inte har uppdaterat, jag har pluggat så jag har inte haft ork eller tid och igår hade jag ont i huvudet och vi var och firade kusinen så jag orkade inte blogga då heller, men here i am!

Ettan är över och jag tänker vila upp mig så mycket till tvåan för där blickar jag på det svåraste och tuffaste året, åtminstonde vad jag har hört! Imorgon går jag äntligen på sommarlov, mycket skönt ska det bli med sena kvällar, myskvällar, sol och bad och massa skoj! Längtar!!

Idag så gick jag en liten pyttelektion i skolan och sen följde jag med Ebba till Lovisa och vi åkte till Donken en sväng och sen åkte jag hem, nu ska jag vila för sen ska jag åka till Anna och sova där för inatt ska vi upp och titta på säsongspremiären av PLL säsong 4!!!!!!! :D så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0