Promises

Okej jag har lovat lite folk att nu när jag har skaffat en egen dator (äntligen) så sk jag blogga så jag tänkte att jag kunde göra det nu när jag mår så bra! Tänkte berätta lite vad som har hänt under uppehållet. Först så blev mitt ena marsvin sjukt och avmagrade rejält och vi försökte göda upp henne några dagar men liksom hennes kropp pallade inte mer och hon fick inte i sig den näring hon behövde för att klara sig. Så vi valde att ta bort henne, men vi tog bort henne innan hon blev dålig och led. Alltså när hon fortfarande var glad, busade och så men vi märkte ingen skillnad på hennes vikt så det var bara en tidsfråga hur länge hon skulle klara sig. Sista dagen fick hon vara ute i 6 timmar på gräs med doris, bara njuta med massa godis och hade det allra bäst - det är det sista jag kommer ihåg av henne vilket känns bra, det kändes rätt och hon är på den bästa platsen på jorden men saknaden är stor ♥ 
 
 
Sen har vi köpt en valp, eller ja i hämtar henne på måndag vilket känns väldigt kul! Annars har jag fyllt 17, hängt med kompisar, haft det nice, tagit hand om doris och mått bra. Halva sommaren har gott och det är kul. Här fick ni någonting att läsa ni kompisar som klagar på uppdateringen, puss ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0