Träningsvärklördag

God dag! Hann aldrig uppdatera igår för att var ute hos våra kompisar som har en stor hästgård med massa hästar och jag red två av dem, så himla kul. Först en D-ponny som var rolig. Har ju bara ridit en b-ponny & en stor häst hela veckan så äntligen fick jag rida på den mankhöjden jag var van vid, D-ponnysar. Så det var kul, han var lite trög i början, men desto mer man red desto piggare blev han så det var så himla kul att rida en het ponny. Sen fick jag rida en av deras stor häst, och då snackar vi om en stor häst på 1.75 i mankhöjd men ack så kul de var. Han var lite trög men så himl kul! Vill bara upp på stor häst desto mer jag rider dom, men jag ska stanna på ponny något år till, så länge som möjligt. Har sjukt mycket träningsvärk sen igår jag red, speciellt i ryggen. Sjukt mycket, kan inte ta mig upp ur sängen haha :)
 
Idag ska jag inte göra någonting typ, ska gå på fest ikväll men annars ingening, hoppas ni får en bra lördag! Puss
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0