G Ä S T B L O G G N I N G

Hej alla Fridas bloggisar. Vad tycker ni om Fridas uppdatering ? Jag tycker iaf att den suger och Frida måste bättra den för annars kommer jag slå henne eller något. Och sen säger hon att hon inte har något att skriva om så nu tycker jag att ni tar och önskar vad ni vill att hon ska skriva om så att det händer något här. Jag tycker att hon ska skriva hästhistoria inlägg om Iris och Simson. Hursomhelst jag heter iaf Karro, bloggar på karropetterssons.blogg.se. Frida har gjort headern och det är därför den är sååååå snygg. Hoppas ni gillar den iaf. 
 
Nu ska jag tjata på Frida om att uppdatera och ni får ta och önska inlägg somsagt, ha det bra o
puss o kram o kyss o strul ♥
 
frida och prado, sååååå fina
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0