Nedräkning

Det är svårt såhär veckan innan semestern. Ena sekunden är jag så trött och less med tiden som bara går så himla sakta. Andra sekunden är jag hemma och väldigt pigg och rastlös. I början på veckan så var jag så seg, nu är jag bara extremt taggad för de 2 (!!) dagarna jag har kvar till min andra del av semestern. Hade två veckor i början av sommaren och tar ut två veckor nu också. Jag har jobbat 8 veckor i sträck nu emellan och det har varit väldigt tufft. Men som sagt, jag har klarat det och nu är det bara roliga saker kvar. 
 
Nu på söndag åker jag & två till Mallorca och det ska bli underbart. Var i Kroatien i början av sommaren och det landet och den platsen är en ny favorit och ska besökas flera gånger. Men nu är det Spanien som gäller. Ska bli skönt att komma dit, äta gott, bada och sola och bara vara. Att ladda batterierna är ju ett måste emellanåt så det är väldigt bra att jag får vila nu. Sen veckan efter har jag lediga dagar som jag än inte vet vad jag ska göra av. Men sen på helgen åker jag med Nora och Karro iväg till Göteborg, som också är en superduperfavoritstad, för att kolla på EM som annordnas där. Ska bli grymt! 
 
Men nu är det dags att sova för att sen pressa ut de sista dagarna! 
 
Hittade mysigaste sommarbilden ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0