Har fått andas häst!

God kväll! 

Denna dag har varit enormt rolig. Jag började dagen med att springa ärenden. Sen tog jag bilen till Karro och vi kollade på första delen av dressyren. Den delen är ju inte jätterolig för de flesta rider imorgon. Men det var sjukt kul. Sen följde jag med henne till stallet. Och sekunden jag tog klivet i stallet så kändes det hemma. Har saknat lukten och stallet otroligt mycket. Man blir ganska van av att inte vara där så mycket. När det blev ett uppehåll i ridningen så tänkte jag att jag kommer inte klara mig. Det har jag gjort men jag känner saknad och abstinens ibland. Idag var det en sån dag, behövde hästarna. 

Någon som jag har saknat sönder så är det ju Prado-bus. Ponnyn som jag älskar så otroligt mycket, vilken otroligt rolig rollercoaster resa vi har haft. Och som jag sa till karro så var tiden när han var 5 år allra roligast. Honom fick jag pussa på idag och det kändes underbart, fina lilla häst. Annars så var det bara väldigt härligt att bara vara där, det är ju mitt andra hem och har varit så långt jag kan minnas. Längtar nu till jag köper häst så får jag vara där varje dag. 

Godnatt!

Har haft så sjukt kul under alla år med dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0