Förberedelser inför Spanien

Hej! 
Jag är mit uppe i att packa min resväska för imorgon bär det av till Spanien. Jag, elin och Ebba ska till Mallorca i 8 dagar och det ska bli grymt skönt eftersom att min kära semester började igår så startar jag med att åka till Mallorca första veckan. Ska bli grymt kul att sola, bada och äta gott. Har  längtat hela sommaren och äntligen är dagen här. Så vi packar för fullt! 
 
Sen har jag även klippt min syster, det blev asbra och jag måste själv gå till frisören och klippa mig snart. Och för att tala om lite hästar också, jag längtar verkligen till jag köper egen häst. Jag är ständigt kontakt med människor som jag senare när dem väl skickar film så är jag inte intresserad av det längre. Men nu har jag två intressanta hästar som jag verkligen vill prova så vi får se om det sker innan Göteborg, det hade varit grymt kul! 
 
Jag kommer uppdatera med fina bilder på Spanien medan ni är här hemma i Sverige och de flesta börjar skolan och mina kollegor som sliter på jobbet. Avslutar med en tråkig bild men att fortsätta drömma! Kramis
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0