Min öppna dagbok

Ja, jag har länge velat haft en dagbok att egentligen bara skriva av mig och kolla tillbaka på. Jag bloggar på teamep.blogg.se sedan en tid tillbaka men jag vill bara ha en dagbok liksom, och den som vill läsa får det men den är främst för mig. Och eftersom att det nu är högtid för mig att skaffa häst så vill jag verkligen kunna kolla tillbaka och se vart vi var från början när jag köpte. Så därför har jag fixat bloggen och städat den lite för att jag inte ska spy av att gå in på den haha. Det fick bli en bild som header, en bild som för mig är "blast from the past". Det är Prado, ridskoleponnyn som jag tävlade mycket med fina framgångar. Bilden är från en av våra mest lyckade och roliga tävlingarna there was. Han är kvar på ridskolan och får en och en annat puss av mig varje gång jag är där. 
 
Men det är dags för mig att ta ett steg vidare, ridskolan är ingenting för mig längre och jag har egentligen ingenting att hämta därifrån alls, känns ganska trist om jag ska vara ärlig. Men det jag är mycket spänd på är då min nya egna häst. Jag letar varje dag och inom några veckor ska jag tillsammans med min mamma åka och prova de första hästarna. Känns så himla spänt, läskigt, kul, oroligt.. Ja exakt alla känslor egentligen? Men framför allt excited tycker jag att jag känner mig. Men planen är med den hästen att börja min karriär inom ridsporten som jag vill jobba med i framtiden. Jag vill satsa och kunna försörja mig på det. Och den länken i stora kedjan till framgången börjar med att köpa en häst.
 
I helgen blir det årliga SIHS och där blir det en heeel del shopping, pengar ska brännas i stort sett. Dels skulla jag vilja köpa av lite saker som jag ändå behöver sen vid hästköpet men jag köper dem nu så jag har dem. Men jag måste ha nya ridkläder. Har vuxit ut ALLT. Kan inte ha några ridbyxor över huvut taget så det blir så denna helg, men det ska även bli så kul att kolla dressyr med Karro. 
 
som sagt, a blast from the past ♥ 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0