Torsdag

Hej! Usch förkylningen är inte rolig alls, bihålerna är alldeles uppstoppade känns det som, öronen med. Halsen är alldeles tjock och gör ont och näsan rinner samtidigt som jag har magkatarraktikt i min mage då jag har haft ont i magen också under dagarna jag har varit sjuk. Jag har åkt på världens förkylning, det är inte så roligt för att man missar så mycket. Har missat skola och sen har jag missat ridning också. Men jag har hört att det är mycket förkylningar och magsjukor överallt som går, så jag blev väl drabbad. Mamma har i alla fall varit snäll och köpt hem nässpray som ska hjälpa bihålorna, kapslar som ska hjälpa mot eventuell magkatarr och sen halstabletter. Haha.. Men vi får hoppas att de går över till helgen för då är det alla hjärtans dag och så vidare. 
 
Idag har bästa Karro varit hemma hos mig och det gjorde verkligen min dag, hon kom med 2 hästspel som plåster på såren när jag är sjuk, så har spelat det ända fram tills nu och nu ska jag gå en mini-runda med Alice för att både hon och jag ska få frisk luft, tyvärr när jag har varit sjuk har jag ju inte varit så roligt och har inte orkat tagit mig uppp riktigt så det har blivit att hon har fått gått ut på baksidan. Men nu ska jag försöka att ta mig upp på benen och gå lite grann och sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske fortsätta att titta på OS, har ju gjort det 4 dagar i sträck hela dagarna så varför inte nu. Men vi hörs senare bye
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0