Tisdag

Hej på er! Idag är det tisdag och det skulle inte förvåna mig om det bara hoppade till måndag och skola igen. Lov får gärna gå väldigt sakta! Just nu ligger jag i soffan och tittar på One tree hill, men jag har lite saker att ta tag i idag! Jag måste plugga lite, sen måste jag ta en promenad med hunden. Dock är det inte så jättejobbigt för vädret är fortfarande underbart. Och sen måste jag packa väldigt mycket lådor eftersom att vi flyttar nästa vecka! Alla är och åker skidor idag, jag är fett avundsjuk. Men jag, mamma och min syster ska åka om några helger. Men nu är ju flytten väldigt hög prioriterad! I alla fall, hoppas ni får en awesome tisdag, det kanske kommer ett inlägg senare ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0