Svar på frågestund del 2

Hur många hästar har du varit hyrryttare på? 
- Jag har varit hyrryttare på 3 om man räknar med Prado. Lite mindre än Karro men mina har varit ganska långvariga! Jag har varit på Iris, Simson och Prado :)
 
Hur länge har du ridit? 
- Jag har ridit i ungefär 13 år, tror jag! :D
 
Tycker du själv att du är duktig? 
- Ja det tycker jag nog, absolut inte bäst. Långt ifrån, ingen kan bli bäst i ridning. Men bra.. ja det är jag väl. :)
 
Hur lång är du? 
- Rätta frågan skulle nog vara "hur kort är du?" haha, jag är då ungefär 162 cm kort :)
 
Varför är du så fin? 
- Haha gulle, fin är jag långt ifrån. Perfekt är jag långt ifrån. :)
 
Vilken häst gillar du minst att rida på åkerby? 
- Svårt att säga, jag har ju verkligen inte ridit alla hästar. Men jag gillar inte att rida Pärla. Är alldeles för svag för att orka jobba ihop henne till en bra form och jag klarar bara inte av henne fysiskt :) Cred till de som kan rida henne, hon är inte enkel! 
 
Vilken häst gillar du mest att rida om du inte får välja Prado? 
- Jag gillar Brownie väldigt mycket och sen Simson är rolig. Gud vilket självförtroende man fick av honom! 
 
Hur länge har du vart hyrryttare på Prado? 
- Jag har varit hyrryttare på honom i snart 3 år :) 
 
Gillar du någon just nu? :)
- Ja jag gillar många personer ;-)
 
Tack alla för frågorna! Ni är guld värda :D 
 
Kommentarer
Postat av: Freia

du och Iris var så fina tillsammans! :)

Svar: Tack vad snäll du är! :D
Frida Edvinsson

2014-02-17 @ 22:58:28
URL: http://enkopingsryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0