It's friday people

Glad alla ♥ dag gullungar! Ska ni göra något speciellt? Fira med eran familj, partner eller kompisar. Eftersom att jag inte har en partner så kommer jag att mysa med mina andra 2 single ladies ikväll. Vi ska äta mycket junk food och kanske titta på några filmer och haha jag tror vi till och med skulle göra några saker på våran bucket list, bland annat att lära oss single ladies dansen. Haha så muppiga! 
 
Jag är sjuk även idag och vi hade lite oviktiga lektioner så min mamma tyckte att jag kunde vara hemma idag också. Så nu är det sportlov, vilket är superskönt! Jag ska kanske åka till Romme med Elin, vi får se lite hur det blir. Sedan ska jag smida lite hemligheter med Karro ;-) Och annars ska jag väl bara vila antar jag och även plugga till de proven jag har att ta igen efter lovet från den här vecka. Men ni får ha det bäst idag, jag hör av mig lite senare! :D Glöm förresten inte frågestunden!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min roliga hund
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0