2 veckor till flytt

Om två veckor så flyttar jag in till stan med min mamma och min syster och såklart min hund. Jag ska äntligen få eget rum och jag har en inköpslista till mitt rum för kanske 2000 kr men mamma köper dock säng så jag tänkte visa lite grejor som jag ska köpa in. Mitt tema i mitt rum (det kommer bilder på rummet när det är klart) är vitt och väldigt fräscht och mysigt, det hoppas jag i alla fall att det blir. Det är lite rosabeiga (tror jag) väggar som inte går att göra om men jag ska ha kvar dom med vita möbler osv. Det kommer bli jättefint tror jag! Det är som sagt ett urval av saker som jag ska ha i mitt rum, men något av de viktigaste. Sängen och byrå har jag redan så det är grejor runt om. :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0