Shopping och podcast

Hej på er! :D 
Förlåt att jag har sugit på att uppdatera den här helgen, inte ens ett inlägg alls. Men jaja, förlåt. I fredags i alla fall så kom jag hem från skolan, firade Elin med mamma och sen åkte och hade mys med mina fina kompisar hela kvällen och var kvar där till lördagen. I lördags så gjorde jag absolut ingening, skulle egentligen gå på bio men orkade verkligen inte de så jag skippade, skulle ha sett "One direction - this is us". Och idag åkte jag och mamma en sväng till Erikslund för jag hade några ärenden där och så, tyvärr hade de inte sakerna jag skulle köpa så jag ska ta det nästa månad. Men jag fick hem en tröja från hööks, passar perfekt till höst. 
 
Nu sitter jag vid datorn och inte gör ett skit, det jag gör är att lyssna på Michaela och Dashas podcast, har precis börjat lyssnat och jag verkligen verkligen älskar det, de ger så bra tips och man ka relatera till allt och man känner sig inte ensam om saker, ska verkligen fortsätta lyssna på den blandat med Linn och Ebbas podcast, gud vad mysigt! Ska snart sätta igång med plugg och äta något, skola imorgon. Helgen har gått fort, hur har eran varit? 
 
Puss
 
Kommentarer
Postat av: Lollee

Fin polle (:

2013-09-21 @ 22:13:18
URL: http://www.galenilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0