Checkar in

Hejsan svejsan! Det var ett tag sen nu sen jag bloggade men har inte haft varken tid eller lust, samma visa igen eller hur? Haha, men i alla fall så är det bra med mig, skolan går bra, ridningen går bra osv osv. Känner inget speciellt sug att bara blogga igen utan jag checkar in här då och då när jag har lust och skriver av mig lite! Idag är en sån dag, väntar på att åka till min kompis för jag ska sova hos henne och jag har ingen plugg så jag kände varför inte? Nu har jag bara 2 grejor kvar till lovet och det är chill och sen ska det verkligen bli skönt att vila upp sig, ladda nya batterier till skolan! Hoppas ni har det bra och livet flyter på normalt bara. Ses snart igen, puss

Mina bäbisar! Marsvin Doris 9 år och hund Alice 5 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0