TGIF

Heeej! Jag är så fruktansvärt glad nu på kvällen för att jag har tagit mig igenom en tuff skolvecka med många svåra prov och några inlämningar, nästa vecka har vi också en del, men det är en dag närmare sommarlovet varje dag så jag är jätteglad! Efter skolan så gymmade jag med min bästa kompis Anna och sen åkte jag hem och hade megamys, nu LÄNGTAR jag bara till helgens planer!!

Sen var Prado såååå fin igår på hoppningen, vi hoppade fram på terränghindrerna vilket Prado aldrig har gjort förut men det gick bra och sen hoppade vi bana i paddocken och han hoppade så runda språng så han sköt mig ur sadeln, riktig fin känsla!! Känns bra inför pay & jump nästa vecka, hans framtid och eventuell start det här året! :)


Ledsen för p12 bild på mina ben #hejjagär12årochtarkortpåminaben men jag hade ingen annan bild, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0