Alive

Hejsan! De senaste dagarna så har jag verkligen haft ganska mycket men nu är det äntligen klart i skolan för en stund, sen kommer ytterligare ett om inte två prov och en redovisning, men det är chill, snart början jag tvåan, herregud snart fyller jag 18 och sen tar studenten, himla nice!

Idag så har jag cyklat till stallet och sen red jag min busunge som var jättetrött och svettig och dessutom red vi i ridhuset och det gjorde inte saken bättre, och sen hade jag ingen martingal på Prado vilket resulterade en väldigt jobbig häst med huvudet upp mot bommarna i taket, not so fun.. Vi hade markarbete, imorgon pay & jump!

Imorgon blir en sjukt jobbig dag för min lilla kropp, jag ska gå två mil i skolan och sen ska jag ju rida på kvällen, kommer vara ganska död! Annars så är livet fett, i helgen blir det nog fest och lite jobb också. Nu ska jag lyssna på musik, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0