Onsdag kväll

Hej på er! Gud igår hade jag så himla mycket plugg att jag inte orkade med mig själv, hjärnan var helt uttvättad typ efter typ 5-6 timmars plugg, med små pauser. Men provet gick väl helt okej, asså det var himla svårt! Annars idag har det varit en bra dag faktiskt, har haft kul i skolan och så vidare. Nu håller jag på med en uppgift som ska in innan midnatt haha och sen ska jag plugga lite redovisning som vi har imorgon. Imorgon så ska jag gå kort dag i skolan vilket känns så himla skönt, sen ska jag jobba och sen får vi se vad jag gör på kvällen för vi har lov sen, bästa saken som händer på länge haha. Så ja nu ska jag skicka in uppsatsen och sen förmodligen nana, puss! 
 
Bild som är tagen av mig på min syster a long time ago.
Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

superfin bild! :O

allt bra med dig idag? :)

2013-04-01 @ 11:58:20
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0