Uppdatering

Hej! Är lite bloggsugen asså så jag kör påååå! Det är inte långt kvar på sommarlovet vilket suger ganska rejält för jag älskar att vara ledig och inte göra någonting, bara inte göra någonting. Men vi har ju fått hem en valp, Alice som är livlig och ja, hon är igång hela tiden hon är vaken. Asså hon sover väldigt mycket och hon är väldigt galen på kvällarna så vi måste ut och gå med henne lite längre rundor för att hon ska bli trött, haha men annars funkar det bra. Ikväll ska jag rida, gjorde det en gång förra veckan och det hade jag längtat till enormt och det var så himla roligt så ikväll ska jag rida och sen ska jag vara hästvakt åt en b-ponny & en unghäst i en vecka så då får jag mycket ridning vilket kommer bli gryyyyyymt! Men nu ska jag käka frukost och ut och lägga mig och läsa eller något! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0