Detta sommarväder!

Alltså huuur bra väder är det inte, kul för er som bara älskar solen. Visst gör jag det men jag älskar regn och att vara inne så det får mer än gärna regna några dagar nu för det har varit så himla varmt! Men idag jag, Carin & Elin i alla fall åkt ut till en brygga haha och tagit ett dopp, det var strålande sol när vi åkte dit och varade ungefär en kvart där borta hehe, roligt roligt. Men himla mys ändå! Vi stannade kvar några timmar och tog ett dopp och åkte hem igen. Sen har jag kört bil för första gången idag och herregud vad roligt det var, jag dör så roligt! Och det var nervöst innan, i'm not gonna lie, och det var lite svårt för gasen är känsligare än var man tror, men efter 15 min så blev det väldigt lätt och riktigt kul. Haha mamma fick sitta och säga "inte så fort!!" haha nervös som vanligt. Men älskar dagen, 3 veckor kvar, det ska jag njuta av. Imorgon kanske ut och sola om det blir fint väder och sen kanske bio på kvällen, himla mys! Puss
 
Lite pics, nästa gång följer systemkameran med, den ska börja få komma med på alla möjliga ställen.. 
Försöker också få en bloggkompis så om ni tittar in på karros blogg så får ni gärna tjata på henne eftersom att jag tror det skulle bli awesome, dessutom vet jag att du läser detta karro så sov på saken, godnatt :* 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0