Världens bästa mysdag

Hej! Just nu är jag på världens bästa humör för idag fick jag äntligen träffa mina tjejer för att vi har inte träffats på ett tag och jag har saknat dom mycket! Vi var på stan och åt, fikade & shoppade lite grann - mest tittade runt! Dock så köpte jag ett linne, hårinpackning och ett iphoneskal. Sen drog vi åt varsitt håll men jag gymmade med Fanny & Anna. Jag & Anna körde lite ben och även lite rumpa och Fanny körde själv. Sen så nu ikväll träffades vi och hade världens mys med jordgubbar, grädde, & smält choklad och bara snackade om livet. Tanken var att se film men vi ville snacka om våra liv och vad som händer. Och herregud vad jag har saknat det, helt sjukt. Bästa tjejer!

Nu ska jag dock dra hem och imorgon blir det ridning på morgon, unghästen, och sen har jag och min syster lovat mys hela helgen men jag kommer inte kunna motstå mina kompisar så det blir nog dom med! Hoppas ni har haft en underbar bra dag för jag har haft världens bästa dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0