Sånt som jag alltid börja gråta av

Kan aldrig hålla tårarna tillbaka när jag ser sånt här, alltså fatta själv känslan när någon nära kommer hem efter säkert flera månader, kanske något år. Fatta lyckan. Alltså jag kan verkligen inte sitta med ögonen torra när jag ser sånt här. Dessutom nu skulle jag nu hitta en video åt er och då skulle jag titta igenom och då började jag ju såklart grina igen, så nu sitter jag med tårarna i ögonen, helt rörd. Det spelar ingen roll om man ser en militär komma hem till ett barn, ett syskon, en mamma, en hund - jag gråter på varenda en. Att bara sitta och titta på hur glada hundarna blir gör ju också en så rörd! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Nelly Lindström

SV; Den är verkligen superfin! :)

2013-08-27 @ 18:33:25
URL: http://nellylindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0