Dagen

Hej! I morse gick jag upp mycket tidigare än vad jag är van vid, för att jag skulle åka och rida unghästen (Jack) för att känna en extra gång innan de skulle åka, jag börjar ha hästarna imorgon och då är det full fokus på stall och hästar som gäller vilket ska bli superkul! Det går bara bättre och bättre med Jack. Han är en stor häst, jag är van vid att jobba ihop små ponnysar och trimma dom och deras storlek, mycket mindre att jobba ihop. Men nu idag så kände jag att jag hade hittat det jag sökte, den känslan och jag kunde jobba ihop han helt okej, annars så har han varit för stor för mig att jobba ihop, men nu börjar jag vänja mig att rida stor häst och det gick bra, men det gör så jag saknar Prado mycket mer! Men imorgon ska hästarna vila så åker jag och trimma båda hästarna på söndag kväll! 
 
Sen har jag också en otrolig träningsvärk från igår som var väldigt jobbig efter jag hade ridit, har världens träningsvärk i rumpan och hela benen så nu går jag som en stel pinne i huset haha. Men den känslan är ju otroligt skön men det är inte så kul ibland när man har överdrivet. Men annars idag har jag inte gjort någonting, jag och Elin har verkligen inte orkat varit ute, men vi ska äta tacos med pappa snart och sen ska jag mysa med mina tjejer ikväll så vi hörs någon dag puss! :)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0