5 snabba

Tog detta från Karro som tog det från Linn :)

Saknar -
När alla barn var barn, det känns nu som att de som är så små börjar sminka sig, går på fester, börjar dricka, vissa röker, tränar och har ångest över vikter osv. Alltså jag blir mörkrädd här, de som är typ 12 börjar träna och känner att det är ett måste, när jag var i deras ålder var typ det största problemet att barbie-dockan var borta. Kom igen.. Men om man ska tänka på vad jag saknar så är det att rida, so bad. Har inte ridit på ett tag och när man är hästtjej så måste man rida. ;)
 
Längtar efter -
Den dagen jag skriver på kontrakt på min egna ponny/häst, den ska komma om några år och jag verkligen längtar efter det!
 
Avskyr - 
Människor som bara säger och utstrålar att deras liv är helt felfri, det är inte det för någon. Jag avskyr också folk som inte har respekt, som är kaxiga och de som ger dubbelmoral eller de som gör sig roliga på andras bekostnad. Tummen upp för människor som går till sina kompisar och säger att de mår dåligt och samtidigt hjälper andra som mår dåligt. Sen som Karro skrev avskyr jag mobbning.
 
Ser upp till - 
Jag tror att jag ser upp till min mamma mer än jag våga erkänna, sen ser jag upp till Linn Olsson som har ett sjukt jävla driv och bara pallar allting och är en bra person att prioritera och ger en så sjukt mycket inspiration och motivation i vardagen. 
 
Vanligaste irritationsmoment i vardagen -
 
Att ha plugg 
 
gammal bild
Kommentarer
Postat av: JENNIFER JOHANSSON - FOTO

SVAR: Åh, tack!

2013-08-27 @ 14:46:17
URL: http://jenjoh.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0