4. Det här är jag bra på

Jag skulle nog säga att jag är väldigt bra på att vara en bra förlorare. Om det är någon som är yngre än mig och vinner över mig i en tävling. Vissa gör så att de inte grattar, bitchblickar eller liknande men även om jag är besviken på mig själv så tycker jag att jag är duktig på att säga grattis till folk, och t.ex. "vad roligt för dig". Såna småsaker kan göra väldigt mycket, jag vet själv när jag har vunnit hur glad man blir när folk kommer och öser beröm osv. Och jag tycker inte att bara vinnaren ska få beröm utan alla andra placerade, eller kanske personen som debuterade sin ungponny fast än hen kanske blev utesluten. Då kan man ju gå fram och säga "synd att det blev så, men jag tyckte att det såg bra ut ändå och du tar igen det nästa gång". Prados tävlingsdebut gick åt skogen, och folk kom fram och sa exakt typ det jag skrev och då taggar man om till nästa tävling. Så enkelt är det! 
 
Nu tappade jag tråden lite här men det är något jag tycker gör bra, att berömma andra. Om man ska tänka ridmässigt är det nog att jag rider hästen väldigt mycket för skänkeln. Det är någonting som jag ska bli ännu bättre på, men på Prado rider jag nästan bara han med skänkeln när han ska gå i form. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0