Fina ponny

Kom hem för någon timme sedan för jag har ridit. Ponnyn var fin, jag var med. För det mesta snubblade han, han var så himla trött idag ändå om han var lyhörd. Men jag väckte han när han sov, han låg ned till och med, så jag var tvungen att väcka han och få han att gå upp, så han var bara lite tonårstrött ;) Men jag är glad, inget stopp, bara jag som red sjukt ostadigt men ändå var med med mina skänklar, men han var helt enkelt en liten pärla, nästa vecka är det Pay n' Jump! Det blir kul och jag längtar redan! :) Hörs senare, jag ska plugga, titta PLL & duscha, fast inte samtidigt, puss & kramis
 
Åh vad jag saknar att rida denna gamlingen, igga dubbelhaka, denna bild är tagen för 2 år sedan
Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh vilken fin bild! :)

Svar: hihi tack :)
Frida Edvinsson

2013-04-14 @ 14:27:25
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0