Äntligen

Äntligen sitter jag vid någonting som fungerar, har inte kunnat blogga på 2 dagar pga att datorn har pajat typ så jag kom inte in på den och blogg.se appen fungerade inte, allt bara stängdes ner hela tiden, NU sitter jag vid min systers dator och kan äntligen blogga! Igår hade jag stalltjänst i spöregnet vilket var mysigt på ett sätt och på ett annat så var det fruktansvärt blött och kallt så an gick och frös hela tiden. Dessutom så  tog jag in och ut hästar typ hela tiden och jag hade inga vantar så det var inte särskilt roligt.
 
Idag och igår kväll har jag inte haft NÅGONTING att göra, verkligen INGENTING. Elin har inte varit hemma och ingen kompis har varit ledig så jag har vekrligen inte gjort någonting, och jag har inga planer nu idag så det var jättelänge sedan jag hade en dag som var helt fritt från någonting. Dock nu så ska jag plugga lite för att få det chill iveckan och ikväll ska jag åka & sova hos Anna! så puss hörs sen om appen fungerar  ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0