30-dagars lista

Dag 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Dag 02 - 3 saker du inte vet om mig
Dag 03 - Mitt favoritland
Dag 04 - Favoritsaker
Dag 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 06 - Dåliga vanor och laster
Dag 07 - Bloggfavoriter
Dag 08 - Mina favoritskor
Dag 09 - Så här ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa sminktips
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Så här är jag i skolan
Dag 13 - Vanliga fördomar om mig
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om i natt
Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 23 - Vad ska mina barn heta
Dag 24 - Mitt favoritresemål
Dag 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Dag 26 - Barndomsminne
Dag 27 - Min musiksmak
Dag 28 - Din favoritbild
Dag 29 - Bästa tv-serien
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet
 
---------------------------------------------------------------------------
Okej en vanlig skoldag: 
  1. Vaknar, försover mig som vanligt. 
  2. Går upp och tittar på Vakna med the voice ett tag, märker att klockan är för mycket.
  3. Äter frukost.
  4. Fixar håret
  5. Letar kläder som ligger på golvet, klär på mig.
  6. Borstar tänderna, sminkar mig och cyklar till skolan. 
  7. Är i skolan!
  8. Kommer hem, sätter mig och tittar på TV eller sätter mig vid datorn. Går och tittar om vi har något smaskigt i köket och sen tittar jag på TV hela kvällen, pluggar skjuter jag oftast upp.. Sen åker jag till stallet vissa dagar och är med kompis någon annan dag och tittar på TV en tredje dag, så det är mycket olika här! 
Det var typ det, väldigt tråkiga dagar har jag! ;)
 
haha
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0